Kasza jęczmienna z warzywami zapieczona


Ot, kolejna wariacja na temat kaszy i warzyw. Wegetarianie tak mają :)

Składniki:
  • kasza jęczmienna
  • czerwona cebula
  • czosnek
  • czerwona papryka
  • cukinia
  • bakłażan
  • natka pietruszki 
  • przyprawy: sól, pieprz, paprykę w proszku, oregano, zioła prowansalskie...
Wykonanie

  1. Kaszę jęczmienną ugotowałam według przepisu na opakowaniu.
  2. Warzywa podsmażyłam na oliwie, potem podlałam wodą, dodałam posiekaną natkę i przyprawy i poddusiłam.
  3. Warzywa wymieszałam z kaszą i parmezanem, przełożyłam do wysmarowanej masłem foremki, posypałam startym żółtym serem. 
  4. Piekłam w nagrzanym do 200 stopni piekarniku do czasu rozpuszczenia się i zrumienienia sera.
  5. Na talerzach można dodatkowo posypać parmezanem i oczywiście polać oliwą!.
Smacznego!

ps. bakłażana widocznego na zdjęci zgrillowałam na patelni grillowej. Tak, dla dekoracji :)